Услуги
Бърза реакция чрез отдалечен достъп
Автоматичен мониторинг
Управление на знанието
Service Requests: от първо до трето ниво на поддръжка
Инциденти & Проблеми
Continuity: Бекъп & Възстановяване на данни
Модулен Service Desk / Helpdesk договор
Нашите модулно изградени договори за абонаментна компютърна поддръжка Service Desk Ви предлагат надеждно и отговорно обслужване с оптимално съобразено според нуждите Ви портфолио от услуги. За по-добри решения при по-ниски разходи.
SLA, Предплатени часови пакети или Тарифиране на час
За Вашата ИТ поддръжка можете да изберете между три основни модела: абонаментен план с фиксирано месечно заплащане, различни по обем предплатени часови пакети или тарифиране на час.
Гарантирана бърза реакция
Ние предлагаме най-добрите Service Desk решения. Преди всичко, това включва гарантирано време за реакция (до 24/7), дефинирано в договора.
Персонална Helpdesk линия за връзка
Като наш клиент Вие получавате персонална Helpdesk гореща линия с индивидуален телефонен номер за връзка с технически екип. Защото за нас професионализмът включва и лично отношение.
Индивидуален Service Desk екип
След сключване на IT Service Desk договор за компютърна поддръжка, ще Ви бъде назначен персонален екип от експерти и проект мениджър, които са запознати в детайли с Вашата инфраструктура и бизнес процеси. За бърза и ефективна реакция, без излишна загуба на време и пари.
Индивидуална обработка на заявките
Персонализиран достъп до нашата тикетинг система. Изпращане на заявки само с един мейл и автоматично ескалиране, съобразено с нивото на обслужване. Проследяване на стуса на тикета и протоколиране на предприетите действия.
Най-добрият IT Service Desk за разнообразни бизнес приложения
Облачен Service Desk
Независимо дали става въпрос за поддръжка на хардуер или софтуер, организационни аспекти или ИТ сигурност: ние Ви предоставяме най-добрите облачни услуги и Ви предлагаме директна връзка с нашия Service Desk. Нашите служители познават отлично Вашата система и знаят как да се грижат оптимално за нея. Защото знаем колко е важно това за Вас.
Грижа за софтуера
Нашият Helpdesk не познава граници. Всички въпроси свързани с разработката и поддръжката на софтуер са всекидневие за нас.
Поддръжка на сървър
Нашите ИТ експерти избират оптималния сървър за Вашите нужди и поемат съответната му поддръжка. При необходимост можете да сключите абонаментен договор за поддръжка, в който са дефинирани стандартизирани канали за обработка на заявки и процеси. Независимо дали става въпрос за Windows или Linux.
Изработка на уеб сайт
Нашите креативни уеб дизайнери и програмисти са нетърпеливи да поемат поредното предизвикателство в лицето на Вашия нов проект. Ние сме създали и се грижим за множество международни уебсайтове, както на малки и средни предприятия, така и на големи концерни.
Поддръжка на Microsoft Exchange Server
Нашите сертифицирани Exchange специалисти притежават дългогодишен опит в разнообразни успешно реализирани проекти свързани с изграждане и поддръжка на Exchange базирани имейл инфраструктури. За запитвания и заявки можете да се свържете директно с нашия Helpdesk.
Поддръжка на Windows Server
Ние проектираме, внедряваме и поддържаме Вашите сървъри и клиентски системи – отговорно и професионално.
Поддръжка на Linux Server
Нашите Service Desk професионалисти инсталират и конфигурират Вашите Linux сървъри прецизно – Red hat, Debian, Ubuntu, SUSE или Cento OS. Бързо, лесно, безпроблемно.
Бази данни
Системите от бази данни са в основата на всяка добре функционираща организация. За да изпълняват безпроблемно и надеждно функциите си, ние Ви предлагаме най-доброто обслужване от А до Я.
IT Service Desk
ИТ инфраструктурата е жизнено важна част от структурата на една компания. Ето защо ние предлагаме автоматизирано обслужване и модерен Service Desk, който реагира бързо и адекватно на Вашите заявки. Защото знаем критичността и цената на времето.
MSP: Управляеми ИТ услуги
Като доставчик на управляеми ИТ услуги (Managed IT Services), използваме широк спектър от ИТ експертизи за ефективно решаване на проблемите. За разлика от break/fix модела, ние използваме най-новите процеси и софтуер за активно наблюдение на крайните точки, поддържане на системите актуални и предотвратяване на проблеми преди да възникнат. Бързият Help Desk e съществена част от нашите управляеми IT услуги.
Компютърна поддръжка
Нашият Service Desk ефективно се грижи за първо ниво на ИТ поддръжката във Вашата организация. Към това число спадат съдействие и разрешаване на проблеми с работните станции и други устройства на Вашите служителите (крайните потребители на услугите).
Поддръжка на принтери
Представлява ли принтера критичен елемент за Вашата организация? В такъв случай, можете да разчитате на нашите услуги в сферата на поддръжката и обслужване на принтери, скенери и други периферни устройства. За да не блокират принтерите Вашата работа.
Service Desk - Мрежи
Планиране и изграждане на локални мрежови инфраструктури и съответната висококачествена поддръжка за тях. Разчитаме на дългогодишен опит, модерни технологии и добри практики в бранша. Внедряваме от бюджетни до високо надеждни технологични решения.
Интернет и WIFI поддръжка
За оптимална комуникация и свързаност на Вашия бизнес. Ние Ви предлагаме професионална консултация относно концепция, достъпност, внедряване и поддръжка на Вашата Интернет и корпоративна безжична връзка.
Поддръжка на лаптопи
Независимо дали става въпрос за настолен компютър, лаптоп, таблет, смартфон или цялостното Ви ИТ, ние не само предлагаме ориентирани към решенията консултантски услуги и ремонт, но и гарантираме, че Вашите устройства работят надеждно и устойчиво във времето.
Стандарти и методологии
Централна роля в работата на Iphos IT-Solutions заемат утвърдени стандарти като ITIL (IT Infrastructure Library) и ITSM (IT-Service-Management). Стремим се към постоянно развитие и се учим от най-добрите.
Гъвкавост в обслужването
Предлагаме и комбинираме различни нива на обслужване. Ние не желаем да пречим на Вашия ИТ отдел, а да му съдействаме и помагаме. Ако Вашият бизнес е технологично ориентиран, ние можем да осигурим грижа и за Вашите клиенти с нашите ресурси за ИТ поддръжка. Защото се грижим за всичко.
Модерни и надеждни технологии
Разчитаме на най-модерния софтуер и системи за наблюдение, и връзка с клиентите като тикетинг- и автоматични проактивни системи за мониторинг. ИТ инцидентите се разрешават в пъти по-бързо и разходно ефективно.
Прозрачност, отчетност, ефективност
С помощта на автоматизираното протоколиране и отчети за ефективност, пречките пред мениджмънта могат да бъдат избегнати. А бизнесът Ви, да продължи да функционира целесъобразно.
Колко ще струва Вашият Service Desk / Helpdesk?
Споделете ни идеите си и ние ще Ви представим
концепция, както и необвързваща ценова оферта.
Tel: +359 (2) 44 10 681
E-Mail: office@iphos.bg
Компанията
Доказана интернационална компания - за най-добрите ИТ решения. Цялостни услуги в областите Компютърна поддръжка / IT / ITSM, Разработка на софтуер и Уеб приложения. По-бързо, по-компетентно, по-изгодно.
ИТ Инфраструктура
Като системен интегратор, предлагаме цялостни услуги в сферата на администрирането и поддръжката на ИТ инфраструктура. ИТ Мениджмънт / ITSM, базиран на ITIL - компютърна поддръжка, мрежи, сървъри, Linux, Windows, Exchange и др.
Разработка на Софтуер
Изработка на инидивидуализирани софтуерни решения от опитни екипи в България и Австрия. Професионално отношение към клиента и високо качество на услугите. Изработка на десктоп и мобилни приложения, интерфейси, бази данни и др.
Изработка на уеб сайтове
Изработка на уеб сайтове & уеб приложения от най-високо ниво. Максимална разходна ефективност и качество. Уеб решения в областите интранет & екстранет, изработка на уеб сайтове, онлайн магазини & електронна търговия, тарифни калкулатори, SEO & SEM и др.
Iphos IT Solutions
+359 (0)2 44 10 681
1618 София, бул. Цар Борис III 168, Ет. 3, Офис 33