Услуги
IT-SLAs за различни области на приложение
Като част от споразумението клиентите избират своя индивидуален SLA от дефинирани пакети с услуги. Независимо от обекта на поддръжка – ИТ инфраструктура, облачни услуги, софтуер, уеб – или нивото на обслужване на клиента – Customer Service Levels. Ние сме Вашия ИТ доставчик за повече качество.
Индивидуални пакети с SLA услуги
Нашият Service Level Agreement Ви позволява да организирате отделни услуги под формата на пакети. Например Базови ИТ услуги, Изпълнение на заявки, 24/7 автоматичен мониторинг и реакция при технически инцидент, ИТ мениджмънт на Вашите активи и много други. За да получите точно това, от което се нуждаете в ИТ поддръжката. До последния детайл.
Гарантирано високо ниво на достъпност
Като отговорен SLA доставчик, ние дефинираме в договорите с нашите клиенти фиксирани нива на достъпност (до 24/7) и време за реакция. При необходимост предлагаме разходно ефективни постоянно наблюдение на ИТ системите и дистанционна поддръжка. По този начин се гарантира бърза реакция и високо качество на обслужването.
Високо професионално обслужване с индивидуални канали за връзка
Като водещ доставчик на ИТ услуги, ние непрекъснато разширяваме нашия Helpdesk / Servicedesk. В рамките на споразумението за ниво на обслужване (SLA) ние предоставяме на нашите клиенти персонален екип от ИТ експерти, персонализирани имейли, собствена гореща линия и връзка с тикетинг система. Това е Helpdesk SLA- дефиниран по нов начин.
Координирани SLA нива на обслужване
Service Level Agreement отчет
Качество, гъвкавост & ясно дефинирано споразумение
Качество, гарантирано чрез ITIL
Ново поколение SLA Ниво на облужване: За нас качествената услуга се основава на стандарта ITIL. Ето защо, всички наши процеси и услуги се базират на утвърдени принципи от ITIL методологията. Без значение дали става въпрос за ИТ поддръжка (Helpdesk) или за всяка друга област на ИТ услугата. Това е най-съвременен IT Service Management.
Гъвкави услуги & ценови модели
Ние се фокусираме върху представянето. Затова във Вашето споразумение за ниво на обслужване може да уточните конкретните нужди на Вашата компания. Като топ доставчик на услуги, ние оптимизираме нашите SLAs финансово и технически за Вас. Точно това, от което имате нужда.
Качествен Service Level Agreement
Като топ ИТ доставчик, ние предлагаме качествен SLA.
Свържете се с нас, и ние ще Ви представим концепция,
както и необвързваща ценова оферта.
Tel: +359 (0)2 44 10 681
E-Mail: office@iphos.bg
Компанията
Доказана интернационална компания - за най-добрите ИТ решения. Цялостни услуги в областите Компютърна поддръжка / IT / ITSM, Разработка на софтуер и Уеб приложения. По-бързо, по-компетентно, по-изгодно.
ИТ Инфраструктура
Като системен интегратор, предлагаме цялостни услуги в сферата на администрирането и поддръжката на ИТ инфраструктура. ИТ Мениджмънт / ITSM, базиран на ITIL - компютърна поддръжка, мрежи, сървъри, Linux, Windows, Exchange и др.
Разработка на Софтуер
Изработка на инидивидуализирани софтуерни решения от опитни екипи в България и Австрия. Професионално отношение към клиента и високо качество на услугите. Изработка на десктоп и мобилни приложения, интерфейси, бази данни и др.
Изработка на уеб сайтове
Изработка на уеб сайтове & уеб приложения от най-високо ниво. Максимална разходна ефективност и качество. Уеб решения в областите интранет & екстранет, изработка на уеб сайтове, онлайн магазини & електронна търговия, тарифни калкулатори, SEO & SEM и др.
Iphos IT Solutions
+359 (0)2 44 10 681
1618 София, бул. Цар Борис III 168, Ет. 3, Офис 33