Service Desk / Helpdesk

Нашият Service Desk, съставен от експерти с дългогодишен опит, предлага най-добрите IT Service Desk & Helpdesk услуги в София и страната. Модулно изградените ИТ услуги и договори за абонаментна ИТ поддръжка са гарант за разходно ефективни и технически оптимизирани решения за Вашия бизнес. Ние Ви предлагаме повече, при по-ниски разходи.

Услуги

Бърза реакция чрез отдалечен достъп

На нас можете да разчитате за бързи решения при спешни ситуации. Нашият Helpdesk използва отдалечен достъп и дистанционна поддръжка. Така много проблеми могат да бъдат отстранени дистанционно за възможно най-кратко време.

Автоматичен мониторинг

Постоянен мониторинг и проактивна намеса в случай на инцидент и техническа неизправност. Нашите експерти наблюдават Вашите системи и са готови да реагират своевременно. Отстраняваме проблема, а не неговите симптоми.

Управление на знанието

Нашият Service Desk се грижи за управлението на знанието във Вашата компания. В това число – водене на актуална документация и тикетинг система, която приема и обработва заявки, процеси, предприети действия и използвани решения.

Service Requests: от първо до трето ниво на поддръжка

Нашите Service Desk служители обхващат всички нива на заявки и компютърна поддръжка в София и страната: от 1st Level до 3rd Level Support. Това е Customer Request Fulfillment от ново поколение.

Инциденти & Проблеми

С правилния IT Service Management (Управление на ИТ услугите) ние идентифицираме и предотвратяваме проблеми в най-ранен етап. В случай на повреда или неизправност, нашият IT Service Desk предлага бързи и устойчиви решения.

Continuity: Бекъп & Възстановяване на данни

Ние внедряваме оптимално защитени ИТ инфраструктури. Вашите данни са осигурени в случай на технически инцидент или неволно изтриване на информация. Нашите бекъп експерти ще възстановят и ще Ви предоставят достъп до данните и услугите в най-кратки срокове.

Допълнителна информация & услуги

Модулен Service Desk / Helpdesk договор

Нашите модулно изградени договори за абонаментна компютърна поддръжка Service Desk Ви предлагат надеждно и отговорно обслужване с оптимално съобразено според нуждите Ви портфолио от услуги. За по-добри решения при по-ниски разходи.

SLA, Предплатени часови пакети или Тарифиране на час

За Вашата ИТ поддръжка можете да изберете между три основни модела: абонаментен план с фиксирано месечно заплащане, различни по обем предплатени часови пакети или тарифиране на час.

Гарантирана бърза реакция

Ние предлагаме най-добрите Service Desk решения. Преди всичко, това включва гарантирано време за реакция (до 24/7), дефинирано в договора.

Персонална Helpdesk линия за връзка

Като наш клиент Вие получавате персонална Helpdesk гореща линия с индивидуален телефонен номер за връзка с технически екип. Защото за нас професионализмът включва и лично отношение.

Индивидуален Service Desk екип

След сключване на IT Service Desk договор за компютърна поддръжка, ще Ви бъде назначен персонален екип от експерти и проект мениджър, които са запознати в детайли с Вашата инфраструктура и бизнес процеси. За бърза и ефективна реакция, без излишна загуба на време и пари.

Индивидуална обработка на заявките

Персонализиран достъп до нашата тикетинг система. Изпращане на заявки само с един мейл и автоматично ескалиране, съобразено с нивото на обслужване. Проследяване на стуса на тикета и протоколиране на предприетите действия.

Най-добрият IT Service Desk за разнообразни бизнес приложения

Облачен Service Desk

Независимо дали става въпрос за поддръжка на хардуер или софтуер, организационни аспекти или ИТ сигурност: ние Ви предоставяме най-добрите облачни услуги и Ви предлагаме директна връзка с нашия Service Desk. Нашите служители познават отлично Вашата система и знаят как да се грижат оптимално за нея. Защото знаем колко е важно това за Вас.

Грижа за софтуера

Нашият Helpdesk не познава граници. Всички въпроси свързани с разработката и поддръжката на софтуер са всекидневие за нас.

Поддръжка на сървър

Нашите ИТ експерти избират оптималния сървър за Вашите нужди и поемат съответната му поддръжка. При необходимост можете да сключите абонаментен договор за поддръжка, в който са дефинирани стандартизирани канали за обработка на заявки и процеси. Независимо дали става въпрос за Windows или Linux.

Изработка на уеб сайт

Нашите креативни уеб дизайнери и програмисти са нетърпеливи да поемат поредното предизвикателство в лицето на Вашия нов проект. Ние сме създали и се грижим за множество международни уебсайтове, както на малки и средни предприятия, така и на големи концерни.

Поддръжка на Microsoft Exchange Server

Нашите сертифицирани Exchange специалисти притежават дългогодишен опит в разнообразни успешно реализирани проекти свързани с изграждане и поддръжка на Exchange базирани имейл инфраструктури. За запитвания и заявки можете да се свържете директно с нашия Helpdesk.

Поддръжка на Windows Server

Ние проектираме, внедряваме и поддържаме Вашите сървъри и клиентски системи – отговорно и професионално.

Поддръжка на Linux Server

Нашите Service Desk професионалисти инсталират и конфигурират Вашите Linux сървъри прецизно – Red hat, Debian, Ubuntu, SUSE или Cento OS. Бързо, лесно, безпроблемно.

Бази данни

Системите от бази данни са в основата на всяка добре функционираща организация. За да изпълняват безпроблемно и надеждно функциите си, ние Ви предлагаме най-доброто обслужване от А до Я.

IT Service Desk

ИТ инфраструктурата е жизнено важна част от структурата на една компания. Ето защо ние предлагаме автоматизирано обслужване и модерен Service Desk, който реагира бързо и адекватно на Вашите заявки. Защото знаем критичността и цената на времето.

MSP: Управляеми ИТ услуги

Като доставчик на управляеми ИТ услуги (Managed IT Services), използваме широк спектър от ИТ експертизи за ефективно решаване на проблемите. За разлика от break/fix модела, ние използваме най-новите процеси и софтуер за активно наблюдение на крайните точки, поддържане на системите актуални и предотвратяване на проблеми преди да възникнат. Бързият Help Desk e съществена част от нашите управляеми IT услуги.

Компютърна поддръжка

Нашият Service Desk ефективно се грижи за първо ниво на ИТ поддръжката във Вашата организация. Към това число спадат съдействие и разрешаване на проблеми с работните станции и други устройства на Вашите служителите (крайните потребители на услугите).

Поддръжка на принтери

Представлява ли принтера критичен елемент за Вашата организация? В такъв случай, можете да разчитате на нашите услуги в сферата на поддръжката и обслужване на принтери, скенери и други периферни устройства. За да не блокират принтерите Вашата работа.

Service Desk - Мрежи

Планиране и изграждане на локални мрежови инфраструктури и съответната висококачествена поддръжка за тях. Разчитаме на дългогодишен опит, модерни технологии и добри практики в бранша. Внедряваме от бюджетни до високо надеждни технологични решения.

Интернет и WIFI поддръжка

За оптимална комуникация и свързаност на Вашия бизнес. Ние Ви предлагаме професионална консултация относно концепция, достъпност, внедряване и поддръжка на Вашата Интернет и корпоративна безжична връзка.

 

Поддръжка на лаптопи

Независимо дали става въпрос за настолен компютър, лаптоп, таблет, смартфон или цялостното Ви ИТ, ние не само предлагаме ориентирани към решенията консултантски услуги и ремонт, но и гарантираме, че Вашите устройства работят надеждно и устойчиво във времето.

Стандарти и методологии

Централна роля в работата на Iphos IT-Solutions заемат утвърдени стандарти като ITIL (IT Infrastructure Library) и ITSM (IT-Service-Management). Стремим се към постоянно развитие и се учим от най-добрите.

Гъвкавост в обслужването

Предлагаме и комбинираме различни нива на обслужване. Ние не желаем да пречим на Вашия ИТ отдел, а да му съдействаме и помагаме. Ако Вашият бизнес е технологично ориентиран, ние можем да осигурим грижа и за Вашите клиенти с нашите ресурси за ИТ поддръжка. Защото се грижим за всичко.

Модерни и надеждни технологии

Разчитаме на най-модерния софтуер и системи за наблюдение, и връзка с клиентите като тикетинг- и автоматични проактивни системи за мониторинг. ИТ инцидентите се разрешават в пъти по-бързо и разходно ефективно.

Прозрачност, отчетност, ефективност

С помощта на автоматизираното протоколиране и отчети за ефективност, пречките пред мениджмънта могат да бъдат избегнати. А бизнесът Ви, да продължи да функционира целесъобразно.

Колко ще струва Вашият Service Desk / Helpdesk?

Като надежден партньор, Вашите нужди и изисквания са от първостепенно значение за нас.

Споделете ни идеите си и ние ще Ви представим
концепция, както и необвързваща ценова оферта.

Tel: +359 (2) 44 10 681

E-Mail: office@iphos.bg

Компанията

Доказана интернационална компания - за най-добрите ИТ решения. Цялостни услуги в областите Компютърна поддръжка / IT / ITSM, Разработка на софтуер и Уеб приложения. По-бързо, по-компетентно, по-изгодно.

ИТ Инфраструктура

Като системен интегратор, предлагаме цялостни услуги в сферата на администрирането и поддръжката на ИТ инфраструктура. ИТ Мениджмънт / ITSM, базиран на ITIL - компютърна поддръжка, мрежи, сървъри, Linux, Windows, Exchange и др.

Разработка на Софтуер

Изработка на инидивидуализирани софтуерни решения от опитни екипи в България и Австрия. Професионално отношение към клиента и високо качество на услугите. Изработка на десктоп и мобилни приложения, интерфейси, бази данни и др.

Изработка на уеб сайтове

Изработка на уеб сайтове & уеб приложения от най-високо ниво. Максимална разходна ефективност и качество. Уеб решения в областите интранет & екстранет, изработка на уеб сайтове, онлайн магазини & електронна търговия, тарифни калкулатори, SEO & SEM и др.

Iphos IT Solutions

+359 (0)2 44 10 681

 

1618 София, бул. Цар Борис III 168, Ет. 3, Офис 33