Услуги
- SLA
- Helpdesk ИТ поддръжка
- Поддръжка
- Базисна ИТ поддръжка
- Инцидентна ИТ поддръжка
- Helpdesk заявки
- Continuity
- Скалируемост
- Ресурси
Споразумение за ниво на обслужване (SLA)
Нашите ИТ услуги, времето ни за реакция и нивото на достъпност са изцяло ориентирани към Вашите нужди. Предоставяме Ви персонален тел. номер за връзка, тикетинг система, система за отчетност и индивидуален екип от ИТ експерти. Компютърна поддръжка с гарантирано качество!
Helpdesk ИТ поддръжка
В рамките на услугата „ИТ Поддръжка“ включваме естествено грижата за Вашите служители, техните компютри, мобилни и периферни офис устройства. Нашият Helpdesk ИТ поддръжка е там, за да Ви помогне – на място или чрез отдалечен достъп. Защото знаем колко е важно за Вас.
Поддръжка на ИТ инфраструктура и софтуер
Нашите ИТ специалисти поемат отговорността и грижата за Вашия софтуер, бизнес ИТ услуги, както и поддържащата ги ИТ инфраструктура и ИТ компоненти (сървъри, мрежи, сторидж и др.). Към пакет „Базисна ИТ Поддръжка“ може да включите допълнителни, свободно избрани от Вас модулни услуги.
Базисна ИТ поддръжка
Базисна ИТ услуга – неразделна част от поддръжката на всеки един ИТ компонент или ИТ услуга. Включва 24/7 мониторинг и анализ на ИТ системите, актуализация и пачове, управление на проекта, управление на знанието (Документация).
Инцидентна ИТ поддръжка
ИТ Мениджмънт за по-висока надеждност и ефективност. Представлява навременното откриване и отстраняване на внезапни или системни неизправности. Намиране на дългосрочни и устойчиви решения при повтарящи се проблеми.
Helpdesk заявки
Компютърна поддръжка за ежедневните бизнес процеси. Нашият IT Helpdesk приема и обработва конкретни заявки от Вас, като например създаване на допълнителна ел. поща или имейл, добавяне на нов потребител или възстановяване на данни от бекъп.
Сигурност и възстановяване на данни (Continuity)
IT-Мениджмънт, целящ предотвратяването на големи щети и гарантиращ непрекъсваемостта на бизнес процесите дори и в случай на бедствие или пълен отказ на продуктивната система. ИТ услугата включва редовното планиране и провеждане на тестове, гарантиращи успешното възстановяване на данните.
Производителност & скалируемост
Нашата цялостна ИТ поддръжка се грижи за адекватно дименсиониране на ресурсите, както и при нужда за увеличаване на капацитета (като производителност и място за съхранение на данни), изцяло съобразено с мащабите и целите на бизнеса.
Управление на ресурси
Като стратегически парнтьор и доставчик на ИТ услуги, ние добавяме стойност във всеки един аспект на Вашето ИТ. Към услугата компютърна поддръжка предлагаме комуникация с доставчици и управление на поръчки (софтуер, хардуер и лицензи). SLA на хардуерни компоненти (постоянно наличен резервен хардуер).
Допълнителна информация & услуги
Повече информация за нашите гъвкави услуги и ценови модели.
Повече за нашата компютърна поддръжка – за Вас.
Всичко за пълно обслужване и компетентна поддръжка.
Оптимизирайте ИТ бюджета - платете само това от което се нуждаете
Фиксирана тарифа
Като топ доставчик на ИТ услуги, ние Ви предлагаме абонаментен договор за комютърна и ИТ поддръжка (с гарантирано време за реакция – SLA) – базиран само на услугите, от които имате нужда. Независимо от инвестираното от нас време и разходи, Вие заплащате една фиксирана месечна такса (подобно на застраховка) в рамките на Вашата абонаментна компютърна поддръжка. Независимо от нивото на услугата, 1st или 2nd Level, частично съдействие на Вашия вътрешен ИТ отдел или пълен аутсорсинг на Вашата ИТ поддръжка, допълнителен мониторинг или човешки ресурси – разходите са фиксирани и планируеми за Вас.
Предплатен пакет
Възможност да закупите предварително пакет от часове за компютърна поддръжка и да ги използвате тогава, когато Ви е необходимо. По този начин постигате отлично съотношение качество спрямо цена, максимална гъвкавост, прозрачност и калкулируемост при ограничени бюджети. За да имате професионален ИТ екип на разположение – независимо дали става въпрос за хардуерни или софтуерни услуги.
Почасово заплащане
Заплащате точно толкова, колкото сте ползвали. Инвестираните от нашите техници часове труд се заплащат почасово, съобразено с нивото и времето на предоставяне на услугата, и предварително договорената тарифа. Удобен вариант за инцидентно включване на професионална външна ИТ компетентност, свързана с консултация, отстраняване на технически проблеми или изпълнение на еднократен проект. ИТ поддръжка, дистанционно и на място – тогава, когато Ви трябва.
Прозрачни разходи
ITIL ИТ-Менджмънт (ITSM), точен и ясен – фиксирана месечна тарифа с абонаментна компютърна поддръжка или почасово заплащане при нужда. С ниво на обсулжване до 24/7, нашата ИТ поддръжка гарантира надеждното функциониране и обслужване на Вашите компютри, сървъри, мрежи, офис техника и софтуер. Оптимизирайте Вашия ИТ бюджет като изберете сами ИТ услугите, от които имате нужда, и заложете на калкулируемост с фиксирани месечни тарифи или повече гъвкавост с почасово заплащане. Плащате само това, от което имате нужда, тогава, когато имате нужда.
Силни предимства
Базиран на ITIL абонаментна компютърна поддръжка, която може да бъде усетена: нашият ИТ Мениджмънт предлага много предимства. Eкип от висококвалифицирани и сертифицирани в различни области и технологии IT експерти, множество партньорства, бърза реакция, следване на най-добрите практики и ITIL стандарти, свободен избор на ниво на обслужване и пакетни ИТ услуги. Вие имате пълен контрол над разходите, фиксиран ИТ бюджет и висока прозрачност с помощта на система за отчетност, тикетинг система и ясно дефинирани комуникационни канали и отговорни лица (персонален тел. номер за връзка и ИТ екип). Компютърна поддръжка и разработка на софтуер от един доставчик – в София и страната.
Поддържани технологии
Сторидж
ИТ поддръжка (ITIL ITSM) на NetApp, IBM, DELL SAN Storage (сторидж мрежи), Flash, Cloud Infrastructures, hybrid Flash-/HDD системи за съхранение на данни
Виртуализация
Компютърна поддръжка / ITSM на Citrix XenServer, XenApp, XenDesktop, Microsoft HyperV, VMware ESXi, Linux KVM, Proxmox
Бази данни (SQL & NoSQL)
ITIL Management / ИТ поддръжка на Microsoft SQL-Server, Oracle, Postgre SQL, MySQL, IBM DB2, SQLite, mongoDB, CouchDB, Apache HBase, cassandra
Мейл сървъри и електронна поща
Компютърна ИТ поддръжка на Microsoft Exchange Server, Share Point, Lync
Linux & Windows сървъри
ИТ поддръжка на Red Hat Linux, Debian, Cento OS, Ubuntu, SUSE, Windows Server
CRM, CMS, DMS
Компютърна поддръжка (ITSM ITIL) на системи от типа CRM, CMS и DMS.
Защитни стени, рутери и суичове
Нашите ИТ специалисти могат да Ви помогнат с различни Firewall технологии, като например най-новото поколение CISCO ASA Firepower. Професионална и компетентна компютърна поддръжка на широкоспектърна гама от мрежови компоненти и производители като Cisco, HP, Brocade, Juniper, ZyXEL и много др.
Безжични решения- WIFI
Нашите ИТ специалисти планират, имплементират и поддържат Вашата WiFi инфраструктура.
Защита от вируси и спам
Нашата услуга компютърна поддръжка включва концепция, внедряване и поддръжка на централизирани и децентрализирани продукти за защита от вируси и спам на доказани световни марки. Ние се грижим за Вашата сигурност.
Бекъп и архивиране
Сигурността на данните е от критично значение за компаниите. Нашите ИТ специалисти проектират, внедряват и поддържат вече действащи системи за бекъп и архивиране на данни като Veeam Backup & Replication и MS DPM.
Колко ще струва Вашата ИТ поддръжка?
Това зависи до голяма степен от Вашите изисквания и нужди.
Свържете се с нас, споделете ни идеите си и ние ще Ви представим концепция, както и необвързваща ценова оферта.
Tel: +359 (2) 44 10 681
E-Mail: office@iphos.bg
Компанията
Доказана интернационална компания - за най-добрите ИТ решения. Цялостни услуги в областите Компютърна поддръжка / IT / ITSM, Разработка на софтуер и Уеб приложения. По-бързо, по-компетентно, по-изгодно.
ИТ Инфраструктура
Като системен интегратор, предлагаме цялостни услуги в сферата на администрирането и поддръжката на ИТ инфраструктура. ИТ Мениджмънт / ITSM, базиран на ITIL - компютърна поддръжка, мрежи, сървъри, Linux, Windows, Exchange и др.
Разработка на Софтуер
Изработка на инидивидуализирани софтуерни решения от опитни екипи в България и Австрия. Професионално отношение към клиента и високо качество на услугите. Изработка на десктоп и мобилни приложения, интерфейси, бази данни и др.
Изработка на уеб сайтове
Изработка на уеб сайтове & уеб приложения от най-високо ниво. Максимална разходна ефективност и качество. Уеб решения в областите интранет & екстранет, изработка на уеб сайтове, онлайн магазини & електронна търговия, тарифни калкулатори, SEO & SEM и др.
Iphos IT Solutions
+359 (0)2 44 10 681
1618 София, бул. Цар Борис III 168, Ет. 3, Офис 33